Brza i pouzdana dostava

Brza i pouzdana dostava

Instar webshop radi od 0-24h za sve vaše NARUDŽBE i DOSTAVE na teritoriju cijele Republike Hrvatske.

Dostava i plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja je dostupno na teritoriju cijele Republike Hrvatske.
Dostavu naplaćujemo 2,89 €, bez obzira na veličinu paketa i količinu artikala unutar istog.
U slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja u vezi plaćanja ili nečeg drugog, budite slobodni nas kontaktirati.


WEB TRGOVINA I NARUDŽBE

Tel: +385 (1) 5544 750, +385 (1) 5540 169
Mail: web@instar-informatika.hr
Radno vrijeme: pon-pet 09:00-17:00h


NAČIN DOSTAVE

Isporuku robe vršimo putem Overseasa ili GLS-a. Svi će proizvodi biti zapakirani tako da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom transporta. Naručene artikle dostavljamo na području cijele Hrvatske. Vaša pošiljka je osigurana od gubitka u dostavi.

NOVO! -  Dostava na paketomate:
Artikle s Box Now ikonom od sada dostavljamo na paketomate - detalje o dostavi saznajte OVDJE


CIJENA DOSTAVE

Za sve narudžbe dostava je samo 2,89 €, bez obzira na veličinu paketa i količinu artikala unutar istog (vrijedi za cijelu RH).
Napomena: dostava ne podrazumijeva montažu i ugradnju naručenih artikala.

 

ROK ISPORUKE

Kupcu se roba dostavlja do ulaznih vrata zgrade ili najbližeg mjesta kojem se može pristupiti dostavnim vozilom.
Isporuku obavljamo u roku od 1 - 3 dana, (ovisno o mjestu dostave) osim za proizvode na kojima je drugačije naznačeno ili za koje je kupac posebno obavjiešten o roku isporuke. Subote i nedjelje, te neradni dani ne računaju se u rok dostave.

 

OBAVEZE KUPCA

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Kupac prilikom uručenja treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 72 sata od dostave. Naknadne reklamacije ne možemo uvažiti!

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera koje je isti vratio Instaru bez isporuke kupcu i sl.) Instar Center ne preuzima odgovornost na „prvi rizik" i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

VAŽNO: Ako ne primite robu u dogovorenom roku, molimo Vas da nas obavijestite što je prije moguće mailom ili telefonom!
Sve uvjete povrata i poslovanja pogledajte klikom na: UVJETI POSLOVANJA